Trávíte každý měsíc spoustu času nad plánováním směn? A slyšeli jste už o systému, který udělá všechno za vás? Mobilní aplikace Plánujsměny ve vaší firmě rozvrhne šichty, najde záskoky i zaeviduje docházku. Získáte hodiny času navíc a můžete se v klidu věnovat něčemu smysluplnému, co si zaslouží vaši energii. Navíc ušetří čas, energii i peníze celé firmě.
Pokud plánujete směny, dost možná je pro vás léto nejhorší období roku. Všichni si berou dovolené a pořád si mezi sebou mění šichty. A vy stále hledáte někoho na záskoky, přeplánovávate a přepisujete pořád dokola. Zabere vám to hodiny a hodiny času navíc, které byste si raději užívali jinak. Třeba u vody jako vaši zaměstnanci.
Dobrá zpráva je, že si to můžete hodně ulehčit. Plánujsměny je plně automatický systém, který udělá všechno za vás.
Zapomeňte na rozpisy v excelu, plánujte automaticky
Aplikace Plánujsměny zoptimalizuje provoz celé firmy přesně podle vašich požadavků a specifikací. Na začátku nám jen dáte vstupní data, my je zpracujeme a systém nastavíme přesně na míru vašim požadavkům.
Pak už vše běží celý rok automaticky a samo, vy jen jednoduše zadáváte pokyny v moderní aplikaci. Plánovač směn za vás rozhodí pracovníky do směn na jedno kliknutí. Zohlední základní kritéria, i ta, která si nastavíte. Ta nejčastější jsou:
- délka směn,
- časové možnosti lidí,
- potřebný čas k odpočinku mezi směnami,
- plánování dovolené,
- potřeba obsazení pracoviště,
- kvalifikace či preference pracovníků,
- priority na jednotlivých pobočkách.
Vy i všichni zaměstnanci máte stále aktuální informace a přehled o každé změně. Ani nemusíte sedět v kanceláři, vše vidíte a obsloužíte z mobilu. Máte vše pod kontrolou.
Chytrá aplikace není jen o plánování směn
Umí toho mnohem víc, například:
- elektronickou evidenci docházky bez instalace specializovaných zařízení,
- okamžité propojení s účetnictvím,
- dodrží všechny zákonné požadavky,
- sjednotí a zjednoduší správu dovolených,
- chytrou automatizaci potřebné administrativy.
A spoustu dalších šikovných funkcí, které vám šetří čas. Například usnadní správu více poboček, jak rozděleně tak centralizovaně. Ze všech zpracuje data, takže zjednoduší přenos informací a optimalizuje náklady. Nebo poskytne základ pro firemní intranet.
Budete efektivnější a získáte hodiny času navíc
Asi sami víte nejlépe, jak je ruční plánování směn zdlouhavý a nudný proces. Rutinní práce, která se pořád opakuje, ale přesto v ní ztratíte tolik času a energie. S naším plánovačem můžete tento čas věnovat důležitějším úkolům. Třeba vedení týmu a rozvoji zaměstnanců.
Každý měsíc ušetříte desítky hodin času. Nejen při plánování směn, ale například při:
- hledání záskoků a neustálých úprav směn během měsíce,
- sběru časových možností,
- zpracování mezd,
- opakované distribuci plánů směn,
- a veškeré administrativě s tím spojené.