Získejte hodiny navíc díky chytrému plánování směn

Získejte hodiny času navíc díky chytrému plánování směn


Trávíte každý měsíc spoustu času nad plánováním směn? A slyšeli jste už o systému, který udělá všechno za vás? Mobilní aplikace Plánujsměny ve vaší firmě rozvrhne šichty, najde záskoky i zaeviduje docházku. Získáte hodiny času navíc a můžete se v klidu věnovat něčemu smysluplnému, co si zaslouží vaši energii. Navíc ušetří čas, energii i peníze celé firmě.

Pokud plánujete směny, dost možná je pro vás léto nejhorší období roku. Všichni si berou dovolené a pořád si mezi sebou mění šichty. A vy stále hledáte někoho na záskoky, přeplánovávate a přepisujete pořád dokola. Zabere vám to hodiny a hodiny času navíc, které byste si raději užívali jinak. Třeba u vody jako vaši zaměstnanci. 

Dobrá zpráva je, že si to můžete hodně ulehčit. Plánujsměny je plně automatický systém, který udělá všechno za vás.  

Zapomeňte na rozpisy v excelu, plánujte automaticky

Aplikace Plánujsměny zoptimalizuje provoz celé firmy přesně podle vašich požadavků a specifikací. Na začátku nám jen dáte vstupní data, my je zpracujeme a systém nastavíme přesně na míru vašim požadavkům. 

Pak už vše běží celý rok automaticky a samo, vy jen jednoduše zadáváte pokyny v moderní aplikaci. Plánovač směn za vás rozhodí pracovníky do směn na jedno kliknutí. Zohlední základní kritéria, i ta, která si nastavíte. Ta nejčastější jsou:

  • délka směn,
  • časové možnosti lidí,
  • potřebný čas k odpočinku mezi směnami,
  • plánování dovolené, 
  • potřeba obsazení pracoviště,
  • kvalifikace či preference pracovníků,
  • priority na jednotlivých pobočkách.

Vy i všichni zaměstnanci máte stále aktuální informace a přehled o každé změně. Ani nemusíte sedět v kanceláři, vše vidíte a obsloužíte z mobilu. Máte vše pod kontrolou

Podívejte se na krátké video 👆

Chytrá aplikace není jen o plánování směn 

Umí toho mnohem víc, například: 

  • elektronickou evidenci docházky bez instalace specializovaných zařízení,
  • okamžité propojení s účetnictvím,
  • dodrží všechny zákonné požadavky, 
  • sjednotí a zjednoduší správu dovolených,
  • chytrou automatizaci potřebné administrativy.

A spoustu dalších šikovných funkcí, které vám šetří čas. Například usnadní správu více poboček, jak rozděleně tak centralizovaně. Ze všech zpracuje data, takže zjednoduší přenos informací a optimalizuje náklady. Nebo poskytne základ pro firemní intranet. 

Budete efektivnější a získáte hodiny času navíc

Asi sami víte nejlépe, jak je ruční plánování směn zdlouhavý a nudný proces. Rutinní práce, která se pořád opakuje, ale přesto v ní ztratíte tolik času a energie. S naším plánovačem můžete tento čas věnovat důležitějším úkolům. Třeba vedení týmu a rozvoji zaměstnanců.

Každý měsíc ušetříte desítky hodin času. Nejen při plánování směn, ale například při:

  • hledání záskoků a neustálých úprav směn během měsíce,
  • sběru časových možností,
  • zpracování mezd,
  • opakované distribuci plánů směn,
  • a veškeré administrativě s tím spojené.

Jestli se taky už vidíte u vody namísto v kanceláři, napište nám. 👉
Sestavíme vám plán směn na míru.
Ušetříte čas, energii i peníze. 😎