Jako brigádník v kině Mirek Nedvěd zažil, jak moc může špatný systém na plánování směn lidem otrávit život. Tak se rozhodl napsat vlastní program. O tom, jak vznikl systém Plánujsměny a jak dnes pomáhá stovkám firem, se rozpovídal v podcastu Expertního Boardu 21 ByznysNářez.
Plánujete směny? Zajímá vás, jak vám může pomoci aplikace Plánujsměny?
Tak si pusťte tento podcast. Během příjemné půlhodinky povídání se dozvíte například:
▫️ jak v aplikaci Plánujsměny funguje automatické plánování směn
▫️ kolik firmám ušetří peněz a kolik stojí
▫️ pro jaké provozy se hodí nejvíce
▫️ jaké přínosy má aplikace navíc oproti konkurenci
▫️ jak složité problémy dokáže vyřešit
▫️ jak vygeneruje směny na základě zakázek
▫️ a mnohé další
Mirek se rozpovídal také o jeho podnikatelských začátcích a něco prozradil i na sebe.
Víte, jak aplikace Plánujsměny vznikla?
Díky Mirkovu velice frustrujícímu zážitku s plánováním směn. Osobně zažil, jak moc může špatný systém lidem znepříjemnit život. A to ještě jako brigádník v kině, kdy jim směny plánovali tak neefektivním způsobem, že se rozhodl raději napsat vlastní program. A vytvořil aplikaci, která konečně managementu vytrhne trn z paty a uvolní ruce.
V roce 2018 zveřejnil komerční verzi, kterou začali využívat první klienti. Poskládal skvělý tým, který brzy získal zkušenosti ze stovek provozů z nejrůznějších oborů. Dnes jsou z nich opravdoví experti na plánování směn, což potvrzuje i fakt, že se specializují na komplikované provozy.
A umí i to, co v některých firmách nedokáže interní software vyvinutý na míru za 15 milionů – například plánovat třísměnné provozy nebo hlídat zákonné požadavky.
Úplná automatizace = zásadní rozdíl oproti konkurenci
Dalším cílem Plánujsměny je úplná automatizace. V automatizaci jsou však už dnes mnohem dál oproti jiným systémům na plánování směn dostupných na českém trhu.
Díky automatizaci už dnes předchází chybám ve směnách, které způsobují prostoje a zmatek. Například pohlídá zákonné požadavky, kvalifikace a časové možnosti zaměstnanců i brigádníků.
Šetří tak desítky hodin měsíčně manažerům a vedoucím, kteří už nemusí obvolávat zaměstnance a dohledávat informace ve skupinových chatech – protože všichni veškeré informace vidí v aplikaci. Využijí tak na maximum part time zaměstnance i brigádníky, a optimalizací počtu směn snižují náklady na externí lidské zdroje. Managementu aplikace automaticky přináší reporting a výstupy ze všech poboček realtime.
„Často komunikujeme s klienty, kteří „už zkoušeli jiné softwary, které jim nedokázaly ubrat práci“ – a u nás koukají, že to jde,”
říká k tomu Mirek Nedvěd.
Ale už se tu nebudeme rozepisovat, pusťte si rovnou celý podcast. 😊👇
🎙️ Spotify: https://spoti.fi/3MvKR79
🎧 Apple: https://apple.co/3XulTvd
🎞️ YouTube: https://bit.ly/3XvgeoY