Schválně, kolik času měsíčně strávíte plánováním směn? Systém Plánujsměny je umí spravedlivě rozvrhnout, najít záskoky i zaevidovat docházku. Vy ušetříte čas, energii i peníze celé firmě – a to je důvod, proč papír a tabulky vyměnit za automatický systém. Využívá ho už spousta malých i velkých firem – od bister po velké výrobní podniky a nadnárodní korporace. Nabízí 4 varianty pokrývající rozdílné potřeby různých zákazníků. Podívejte se, která je ta pravá pro vás.
Každá varianta zahrnuje funkce předchozí úrovně a přidává k nim další rozšířené možnosti.
1. Plánovač směn ve variantě Free – zcela zdarma
Začínáte podnikat? Pak asi šetříte každou korunu. Známe to, také jsme kdysi začínali. Víme, že papíry se pořád ztrácejí a excelovské tabulky jsou otravná rutina. Ale už se nemusíte ztrácet v papírech ani nepřehledných tabulkách – můžete mít o organizaci směn dokonalý přehled. Tato varianta je ideální pro solitéry a malé týmy o pár lidech.
S tímto free plánovačem máte:
- Stále aktuální plán směn online, dostupný pro všechny zaměstnance.
- Stálý přehled o tom, kdo zrovna pracuje, kdo má kdy volno a na který den potřebujete sehnat záskok.
- Plánovač vám napoví, koho můžete obsadit do směny: bere v úvahu dovolené i nemoci a hlídá za vás všechny zákonné požadavky.
- Evidenci docházky bez potřeby specializovaných zařízení.
- Mobilní aplikace pro Android i iOS.
Už v základním free plánovači směn každý měsíc ušetříte desítky hodin času a energie. Tak proč dělat rozpisy ručně, když to jde i automaticky?

2. Bronze plánovač směn – automatické plánování pro menší týmy
Jste na to sám? Nebo jste dva, tři kamarádi, co spolu mají firmu, třeba kavárnu či čajovnu? A ruční plánování už vás otravuje? Pak je to ideální varianta pro vás. Je pro menší firmy, které chtějí automatizovat obsazení směn, mít přehled v organizaci a pokrytí provozu.
Plánovač směn vše rozplánuje automaticky za vás:
- Stačí jedno kliknutí a pracovníky rozdělí do směn podle vámi zadaných kritérií – např. dle kvalifikací, časových možností nebo preferencí na daná pracoviště.
- Zaměstnanci si v aplikaci mohou žádat o neobsazené směny.
- Mohou si je mezi sebou i měnit (jen ti, kterým to povolíte).
Je ideální pro vás, pokud:
- Už nechcete trávit dlouhé hodiny plánováním směn pomocí papírů a tabulek – a nebaví vás obvolávat či obepisovat lidi.
- Chcete přestat ztrácet čas a dělat chyby.
- Dělá vám problém udržet přehled o dovolených a časových možnostech brigádníků.
Přehledný organizátor směn a administrativy, na kterém ani malé firmy finančně nevykrvácí.

3. Silver – sofistikované řešení
Pokud potřebujete komplexní organizaci, Silver je pro vás to pravé. Poskytne vám full service v plánování směn – včetně kompletní správy absencí, výstupů pro mzdy či možnosti hlídání nákladů. Silver využívají podniky s maximálně 80 zaměstnanci, ale i menší firmy s 6 lidmi či startupy. Především jsou to podniky, které již při počátečním testování zdarma oslovily komplexní možnosti této verze.
Tato varianta je pro vás, když:
- Potřebujete stále vědět, na kterých pobočkách jsou vaši zaměstnanci.
- Už nechcete všem pořád dokola plánovat opakující se záležitosti, např. pravidelné rotace, otevírací dobu apod.
- Chcete ušetřit čas automatickým výpočtem honorářů na základě evidovaných časů z píchaček nebo naplánovaných směn. Můžete si rovnou tisknout honorářový list.
- Využijete dlouhodobou historii odpracovaných hodin.
- Chcete, aby zaměstnanci dostali automatické upozornění na každou změnu ve směnách.
- Velkou výhodou je také veškerá agenda okolo absencí a schvalování žádostí přehledů o ně.
Varianty Silver a Private jsou obzvlášť vhodné, pokud máte několik poboček spravovaných lokálními supervisory.

4. Private – řešení na míru pro velké firmy a zákazníky s náročnými požadavky
Varianta Private nabízí nejvyšší míru přizpůsobení. Využívají jí především velké firmy nebo organizace, které mají náročné či specifické požadavky.
Kromě vše výše uvedeného nabízí individuální top vychytávky, například:
- Vlastní doména a rozšířená konfigurace systému na míru.
- Integrace na jiné systémy a naprostá nezávislost jednotlivých pracovišť.
- Úplná historie směn, které můžete zpětně dopátrat. Plná kontrola nad historickými daty a prováděnými změnami ve směnách.
- Další rozšíření, jako například nahrávání fotografií, zadávání počtu vyrobených kusů nebo denní tržby apod.
- Možnost implementace specifických funkcí pro Vaši firmu, které nejsou běžně dostupné.
- Možnost implementace algoritmu pro naplánování a obsazení směn podle Vašich požadavků.
Potřebujete individuální řešení na míru? Pak jsme tu pro vás.
Proč zvolit plánovač směn?
Ať už vedete začínající podnik nebo firmu s desítkami či stovkami zaměstnanců, plánovač směn vám ušetří hodiny práce i nervů každý měsíc. Automatizace eliminuje chyby, zajišťuje dodržení zákonných požadavků a nabízí přehledný systém dostupný online.
Pokud chcete zjistit, která varianta je pro vás nejvhodnější, můžete si vše vyzkoušet zdarma ve verzi Silver na 7 dní. Možná zjistíte, že čas strávený plánováním lze využít mnohem efektivněji. Podrobné info i s cenami najdete zde.
Co myslíte – která varianta by seděla vám?
Domluvme si nezávaznou schůzku, na které to společně zjistíme.