Jak ušetřit čas a energii plánováním směn? Podívejte se na záznam webináře, na kterém vám představíme systém, který plánuje směny automaticky s pomocí AI. Dozvíte se, jak s ním ušetříte drahocenné hodiny manažerů, vedoucích, mistrů a dalších nejzkušenějších pracovníků v provozu. A jak vám pomůže plánovat i složité provozy.
Podívejte se na krátkou ukázku webináře. 👆
Je pro vás plánování směn komplikovaná rutina se špatným výsledkem, a do efektivní organizace má daleko? Už vás štve vyhazovat peníze za systémy na plánování směn, ve kterých nakonec stejně přepisujete data ručně?
Podívejte se na záznam webináře a zjistíte, že s námi to jde i jinak:
- Bez chyb, nesmyslných výdajů a ztracených hodin rutinou.
- S maximálním využitím času vašich zaměstnanců a brigádníků.
- Jednoduše, automaticky a optimálně.
- Nečekejte suchou teorii ani polopravdy – ale zkušenosti našich zákazníků a případové studie.
Výhody pro firmy?
Poslechněte si, jak:
- Ušetříte čas, energii i peníze.
- Neztrácet čas rutinní prací a zbytečnou administrativou.
- Můžete pokrýt směny stávajícími zaměstnanci, aniž byste stále dokola museli nabírat a zaučovat další.
- Předcházet chybám ve směnách, které způsobují prostoje a zmatek.
- Složité problémy za vás mobilní aplikace Plánujsměny dokáže vyřešit.
- Pomáhá konkrétním firmám napříč obory – vhodná pro služby i průmyslové a výrobní firmy.
Výhody pro zaměstnance a brigádníky?
- Využití jejich času na maximum: Díky Plánujsměny můžou pracovat na více směnách a vydělají si více peněz. Poslechněte si konkrétní příklad.
- Směny si mezi sebou mění sami: Nevzniká nevraživost, že někdo má horší směny nebo jich má méně.
- Neustále reaguje na změny: Například když je akce zrušena kvůli špatnému počasí – vedoucí oznámí zrušení směn přímo v aplikaci a všem ihned přijde notifikace.
- Zapomeňte na tabulky v excelu a hromadné chaty: Vše máte na jednom místě.
Živá ukázka: uvidíte, jak snadno se v aplikaci orientujete a plánujete.
Co se ještě dozvíte?
- Rozdíl mezi automatickým plánováním a digitalizací.
- Srovnání s konkurenčními systémy na plánování směn. Proč náš systém nespadne a zvládá i velké počty zaměstnanců a brigádníků?
- Těšte se i na bizarní případy plánování směn.
- Jak zaznamenává evidenci docházky a připravuje podklady pro mzdy.
- A další vychytávky, které vám usnadní život.
Kdo vás provede?
Miroslav Nedvěd – zakladatel, jednatel a CEO Plánujsměny
Technický člověk, který dělá z velkých problémů malé. Po osobní špatné zkušenosti s plánováním směn se rozhodl napsat vlastní program.
A vytvořil aplikaci, která dnes pomáhá stovkám firem a managementu konečně vytrhla trn z paty a uvolnila ruce.
Klára Řežábková – senior konzultantka Plánujsměny
Zajišťuje technickou podporu a poradenství s osobním přístupem, které přináší hmatatelné výsledky.
Má za sebou už stovky konzultací s klienty z různých provozů, kterým pomohla vyřešit zdánlivě bezvýchodné situace s plánováním směn.
Je to pro vás?
Webinář je pro vedení firem a pro všechny, kdo plánují směny:
- Pro manažery a provozní ve firmách + pro vedoucí směn a mistry v průmyslových podnicích.
- Na velikosti firmy a oboru nezáleží – od malých bister až po velké výrobní podniky.
- V Česku i na Slovensku.
Připojte se k nám. Plánování směn nemusí být komplikovaná a otravná rutina. 👇
Ukázka z webináře | Ušetřete 50 % času chytrým plánováním směn | Plánujsměny.cz